IKOS Support

* obligatorisk felt

Serviceperiode  

Normal serviceperiode for driftstjenestene alle virkedager (mandag – fredag) unntatt helligdager, mellom kl. 0900 – 1500. Utvidet serviceperiode tilbys og prises på forespørsel. En hendelse kan registreres her eller ved å ringe 21 23 00 04. 

Tilgang til support omfatter bruk av IKOS-systemet, samt feilsøking og feilretting i IKOS-systemet. Ved konsulentbistand og faglig support påløper kostnader i henhold til inngått supportavtale.  

Ved feilsituasjoner meldt til Sensio sin tekniske brukerstøtte som er forårsaket av Kundens brukere, Kundens infrastruktur eller tredjeparts leverandører som Kunden benytter, kan Sensio AS fakturere Kunde for medgått tid knyttet til feilsøking og utbedring av feilen.  

Responstid  

A-feil er spesifisert til når systemet opplever kritiske feil som at et høyt antall tjenestebrukere er forhindret fra å kunne benytte systemet. Slike feil skal senest besvares innen 2 timer og påbegynt feilretting. 

B-feil skal senest besvares innen 16 arbeidstimer og påbegynt feilretting innen 1 virkedag 

Responstid måles fra feil er innmeldt til Sensio support innenfor serviceperioden.