* obligatorisk felt
Serviceperiode Â
Normal serviceperiode for driftstjenestene alle virkedager (mandag – fredag) unntatt helligdager, mellom kl. 0900 – 1500. Utvidet serviceperiode tilbys og prises pÃ¥ forespørsel. En hendelse kan registreres her eller ved Ã¥ ringe 21 23 00 04.Â
Tilgang til support omfatter bruk av IKOS-systemet, samt feilsøking og feilretting i IKOS-systemet. Ved konsulentbistand og faglig support pÃ¥løper kostnader i henhold til inngÃ¥tt supportavtale. Â
Ved feilsituasjoner meldt til Sensio sin tekniske brukerstøtte som er forÃ¥rsaket av Kundens brukere, Kundens infrastruktur eller tredjeparts leverandører som Kunden benytter, kan Sensio AS fakturere Kunde for medgÃ¥tt tid knyttet til feilsøking og utbedring av feilen. Â
Responstid Â
A-feil er spesifisert til nÃ¥r systemet opplever kritiske feil som at et høyt antall tjenestebrukere er forhindret fra Ã¥ kunne benytte systemet. Slike feil skal senest besvares innen 2 timer og pÃ¥begynt feilretting.Â
B-feil skal senest besvares innen 16 arbeidstimer og pÃ¥begynt feilretting innen 1 virkedagÂ
Responstid mÃ¥les fra feil er innmeldt til Sensio support innenfor serviceperioden.Â